miercuri, 31 iulie 2013

Despre perioada radioului


In urma cu aproape 2 ani, am intrat in echipa Go FM, printr-o invitatie mai exact, cand am lansat single-ul ‘Burden Of Heart’. Mi-a placut foarte mult acest domeniu, iar dupa terminarea emisiunii, l-am intrebat din curiozitate pe cel care are acest post de radio (Laurentiu Sever Lup), daca ma primeste in echipa. M-am bucurat cand a spus ca se poate si inca de la inceput am pus suflet in ceea ce faceam la radio.

Laurentiu imi spunea la un moment dat ca ii place de mine pentru ca sunt serios, cel mai bun din echipa si imi povestea cat de mult ii place loialitatea. L-am respectat mult pe acest om, aveam ce invata de la el (avand o experienta cat de cat la radio), insa lucrurile nu erau deloc asa bune si frumoase precum pareau. Multi dintre colegii mei erau suparati si se certau cu Laurentiu pentru ca nu ii platea sau intarzia mereu cu salariul chiar daca termenul era la sfarsitul lunii.

Ares si Elena au fost primii care au plecat, impreuna cu Andreea, Anca, etc. Intr-o ultima faza a plecat si Ovidiu (amandoi aveam emisiunea Turul Romaniei si Drumul Serii care a fost cea mai votata emisiune), apoi am ramas singur inca 6 luni, timp in care domnul Laurentiu gasea cate o scuza, ca sa nu ne intalnim sa imi dea banii (si acea suma, o suma nesemnificativa). Teoretic si practic mi-am irosit tot acest timp in care am fost la radio, iar Laurentiu s-a folosit de noi pentru a realiza diferite lucruri…

Intre timp s-a realizat si RFM, din care am facut parte 2 luni si ajungem undeva in luna decembrie, in pragul sarbatorilor, in care imi asteptam “painea”, dar ce credeti? nici pana in prezent nu am primit ceea ce meritam si trebuia…

Sunt foarte dezamagit, imi pare rau ca nu am plecat si eu ca ceilalti cand trebuia si am fost batjocura omului acesta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu